بازیابی کلمه عبور

قوانین عمومی طرز رفتار در سایت

قوانین و مقررات سفیر کارت
ماده ۱ – تعاریف و اصطلاحات
اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی بشرح زیر است:
شرکت: شرکت پیشتاز هادی رزق با نام مستعار سفیرکارت. ۱-۲
۱-۳ سایت : وب سایت متعلق به شرکت که به منظور استفاده از خدمات سفیر کارت.
۱-۴- کاربر عادی: شخصی حقیقی یا حقوقی است که از طریق اینترنت به وب سایت سفیر کارت متصل و از خدمات ویژه کاربر عادی سفیر کارت بهرمند می‌شود
-۱-۵- کاربر ویژه : شخصی حقیقی یا حقوقی است که دارای کارت عضویت سفیرکارت و کد اشتراک بازاریابی می باشند
کاربران: در این سند کاربر صنف و کاربر مصرف کننده به همراه هم، با نام کاربران استفاده می‌شوند ۱-۶-
حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات سفیر کارت در سایت ایجاد کرده‌اند. ۱-۷-
است که میزان تخفیف تعیین شده روی آن اعمال می شود ۱-۸- دستگاه کارتخوان : دستگاهی
۱-۹- کارت عضویت: کارت شناسایی ویژه کاربران که متصل به شبکه شتاب بوده و از طریق مبلغ واریز شده در این کارت وجه را پرداخت می نمایند
۱-۱۰- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران : قانون مدنی، قانون تجارت الکترونیکی، کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد
ماده ۲ حساب کاربری
۲-۱- کاربران با ثبت نام در سفیر کارت و همچنین با هر بار استفاده از خدمات سفیر کارت می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری سفیر کارت را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن پذیرفته‌اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند و بنابراین استفادۀ مستمر کاربران از خدمات به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است
۲-۲- برای استفاده از خدمات سفیر کارت لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی یک حساب کاربری در سایت بسازد. مذکور باید نام، نام خانوادگی، کد ملی و تلفن همراه خود را در سایت سفیر کارت ثبت کند
۲-۳- کاربران می‌پذیرند اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در سایت وارد کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده شخص کاربران می‌باشند.
۲-۴- کاربران متعهد می‌گردند که صرفا با تلفن همراه متعلق به خود نسبت به ثبت نام در سایت سفیر کارت اقدام نمایند.
۲-۵- مسئولیت حفظ و امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربران است. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدۀ شخص کاربرآن خواهد بود
۲-۶- کاربران حق ندارند به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند .
ماده ۳ – استفاده از سفیر کارت
۳-۱- کاربران می‌پذیرند و موظف می‌باشند که از سفیر کارت برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند
۳-۲- کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات سفیر کارت در صورتی که به اعتبار مجموعه سفیر کارت صدمه‌ای وارد شود استفاده نکنند
۳-۳- کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و اعلان به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی بموقع به ایشان نرسد
۳-۴- کاربران می‌پذیرند که مجازبه انتقال یا فروش کارت بانکی یا دستگاه کارت خوان را به اشخاص دیگر نیستند
۳-۵- کارت و خدمات کارت سفیر کارت صرفاً جهت معرفی مشتری به فروشگاه و جذب مشتری برای فروشگاه میباشد و مجموعه سفیر کارت هیچ گونه تعهدی نسبت به کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش در باب محصول خریداری شده را ندارد و نخواهد داشت .
۳-۶ – کاربران می‌پذیرند که سفیرکارت خدمات بانکداری نیست بلکه تنها بستری است که ارتباط بین کاربران و صنوف را جهت توافق بر انجام یک خرید فراهم می‌کند
۳-۷- کاربران موظف میباشند نسبت به شارژ و تمدید حق الاشتراک خود اقدام بموقع انجام دهند در غیر اینصورت کارت بعد از یکسال بصورت خودکار غیر فعال خواهد شد و عواقب ناشی از عدم تمدید بموقع بر عهده شخص کاربرآن میباشد
ماده ۴ – هزینه ها و پرداخت
۴-۱- کاربر مصرف کننده می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که وی به شرکت می‌پردازد وجود ندارد
۴-۲- کاربر مصرف کننده می‌پذیرد هزینۀ پکیج ها از طرف شرکت مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ پکیج نمی‌تواند داشته باشد
ماده ۵ – مسئولیت سفیر کارت
۵-۱- مجموعه سفیر کارت با خدمات همه روزه، آماده رسیدگی به شکایات کاربران و صنوف میباشد
۵-۲- مجموعه سفیر کارت ناظر سیستم ارائه تخفیف صنوف به مشتریان و کاربران این مجموعه می باشد
۵-۳- تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی
۵-۴- جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائه خدمات سفیر کارت و استفاده از وب سایت، اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت نحوه استفاده و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات سفیر کارت آشنا شوند. همچنین همکاران ما در مرکز تماس پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند.
۵-۵- مسئولیت سفیر کارت فقط در فرضی است که کاربر مصرف کننده از طریق سایت و کارت بانکی خرید انجام داده است و کاربر صنف نیز این درخواست را پذیرفته است. لذا اگر کاربر مصرف کننده و کاربر صنف خارج از سایت و بدون استفاده از سفیرکارت و دستگاه کارتخوان با یکدیگر بر انجام خرید توافق نمایند هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود
ماده ۶ – مسئولیت کاربران
۶-۱- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام خرید) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شرکت می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد
۶-۲- هر گونه اقدامی از سوی کاربر صنف که منجر به ورود خسارت به شهرت، اعتبار و دارایی‌های شرکت شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد و شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌داند که حساب کاربر صنف را مسدود کند و در صورت نیاز، علیه شخص اقدام قانونی انجام دهد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند.(بطور مثال تبلغ اینکه مشتری از دستگاه پوز سایر بانکها استفاده کند و تخفیف بیشتری به مشتری بدهد)
۶-۳- کاربر صنف متعهد می‌شود تنها از علایم و اقلام سازمانی که توسط سفیر کارت تهیه و در اختیار او گذاشته شده است استفاده کند
۶-۴- صنف نماینده حقیقی شرکت در ارائه تبلیغات مثبت و مشتری مداری و حق و حقوق مادی و معنوی مجموعه میباشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی مشتریان(کاربرمصرف کننده) مجموعه سفیر کارت موظف میباشد تخلف را در اسرع وقت به واحد رسیدگی به شکایات سفیر کارت گزارش دهد
ماده ۷ – قطع خدمات شرکت
در شرایطی که شرکت به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (مصرف کننده یا صنف) می‌تواند برای شرکت یا سایر مصرف کنندگان یا صنوف آسیب وارد کند یا نا مطلوب باشد، طبق صلاحدید و تشخیص خود مجموعه سفیر کارت حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات سفیر کارت را دارد
ماده ۸ – توافق از راه دور
۸-۱- کاربران توافق می‌کنند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به شرکت، از طریق سامانه سفیر کارت بعمل آید؛ و کاربران ضمن آگاهی کامل از قوانین مجموعه شرایط فوق را قبول می نمایند
۸-۲- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربران برعهدۀ کاربر مذکور بوده و وی ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است

در صورتی که شخصی از قوانین سایت خارج گردد نام کاربری ایشان مسدود خواهد شد.